Veelgestelde vragen

In welke landen bezorgen jullie?

Wij bezorgen onze producten in België, Bulgarije, Denemarken, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk, Verenigd Koninkrijk (UK), Hongarije, Ierland, Italië, Letland, Litouwen, Luxemburg, Nederland, Oostenrijk, Polen, Roemenië, Slovenië, Slowakije, Spanje, Tsjechië, Zweden.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

De verzendkosten binnen Nederland bedragen €4,95. Vanaf een orderbedrag van €35,00 is verzending binnen Nederland gratis.

Tarieven naar andere Europese landen:

    • Zone 1: België, Duitsland*.
      Verzendkosten: € 6,95
    • Vanaf €49,95 is ook verzending naar deze landen gratis.

    • Zone 2: Luxemburg, Verenigd Koninkrijk (UK)*, Oostenrijk, Denemarken, Frankrijk*.
      Verzendkosten: € 12,95

    • Zone 3: Monaco, Finland*, Spanje*.
      Verzendkosten: € 19,95

    • Zone 4: Bulgarije, Estland*, Hongarije, Ierland, Italië*, Letland, Litouwen, Slovenië, Polen, Slowakije, Roemenië, Portugal*, Tsjechië, Zweden*.
      Verzendkosten: € 29,95

*Mogelijke eilandtoeslag. Voor eilanden geldt helaas een extra toeslag. Deze zullen wij op aanvraag behandelen.

Wat zijn de levertijden?

De levertijd bedraagt binnen Nederland én België normaal gesproken 1 dag, indien je bestelling op een werkdag vóór 13.00 uur geplaatst is. Naar Duitsland bedraagt de levertijd meestal 2 dagen en naar andere EU landen varieert de levertijd tussen de 3-5 werkdagen. De bezorgdagen van PostNL zijn dinsdag t/m zaterdag.

Moet ik bij mijn bestelling rekening houden met een minimum order bedrag?

Nee, wij hanteren geen minimum-order bedrag. Tot een orderbedrag van €35,00 betaalt u verzendkosten. Boven de €35,00 leveren wij uw bestelling binnen Nederland zonder extra verzendkosten.

Betaalmethoden

  • iDEAL / Mr. Cash (België)

       MrCash

    Snel en veilig betalen in je vertrouwde internet betaalomgeving.

  • Creditcard

  •    

    Bevestig de aankoop met je persoonlijke gegevens. Na autorisatie voer je de 3D-Secure verificatiecode in. Dit is een extra beveiliging voor online betalingen met creditcards.

  • PayPal

  •    

    Een online betaalsysteem dat fungeert als intermediair tussen persoon en webwinkel. Betaal gemakkelijk en veilig, het enige wat je nodig hebt is een e-mailadres.

  • Achteraf betalen

       Klarna

    Een op factuurgebaseerde betaalmethode die het mogelijk maakt om te betalen zonder het opgeven van vertrouwelijke informatie. Ontvang eerst je bestelling en betaal nadien binnen veertien dagen.

Het product is niet op voorraad, wat nu te doen?

Wij streven ernaar alle producten ruim op voorraad te houden, maar helaas kan het wel eens voorkomen dat er vertragingen optreden vanuit onze Aziatische leveranciers waardoor er wel eens producten niet op voorraad zijn. In de meeste gevallen biedt onze webshop u voldoende alternatieve producten aan. Mocht u er alsnog niet uitkomen kunt u ons altijd bereiken via de klantenservice.

Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen?

Zolang u nog niet betaald heeft, kunt u uw bestelling altijd nog wijzigen. Dit kan eenvoudig door producten toe te voegen of te verwijderen uit uw winkelmandje. Zodra de betaling gedaan is, kunt u uw bestelling helaas niet meer wijzigen. Wel kunt u uw order dan nog annuleren (zie order annuleren).

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Zolang u nog niet betaald heeft, kunt u uw bestelling altijd annuleren. Verwijder hiervoor de producten uit uw winkelwagentje. Indien de betaling al heeft plaatsgevonden en u wenst uw order alsnog te annuleren, log dan in op uw Asian Food Lover account en klik op order annuleren.

Mijn bestelling is niet compleet / klopt niet, wat nu?

Bij Asian Food Lovers behandelen wij uw order en onze producten met veel liefde. Mocht er onverhoopt toch iets fout gaan met uw bestelling, neem dan even contact op met de Asian Food Lovers klantenservice.

Voor een snelle afhandeling van uw klacht vragen wij u altijd het ordernummer te vermelden.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Indien u ontevreden bent met uw bestelling heeft u 14 dagen lang het recht om uw order te retourneren. Dit kunt u doen door het retourformulier in te vullen en de instructies hierop te volgen. De kosten voor retourzending zijn voor rekening van de klant.

Heb ik garantie?

U hebt geen garantie op etenswaren. We garanderen wel dat alle aangeleverde producten de houdbaarheid-datum niet hebben overschreden op datum aflevering. En u kunt uw order altijd binnen 14 dagen retourneren.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

Indien u uw wachtwoord bent vergeten van de webshop dan kunt u altijd op “wachtwoord vergeten” klikken bij het aanmeldscherm. Of u kunt hier klikken om uw e-mailadres in te vullen en daarna uw wachtwoord te wijzigen.